Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?

Z reguły przesyłka dociera na drugi dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty za zamówione przedmioty. Ze względu na to że prowadzimy sprzedaż z kilku magazynów w Polsce - może się zdarzyć że do jednego zamówienia otrzymają Państwo dwie lub więcej przesyłek. Związane to jest z przyspieszeniem procesu dostawy. Chcemy aby Państwo otrzymali zamówione towary jak najszybciej. Pomijamy proces przyjmowania towaru na magazyn główny i ponowne jego pakowanie i dodatkową wysyłkę. Państwo otrzymują przesyłki szybciej i oczywiście płacą tylko za jedną przesyłkę.

2. Czy można anulowac zamówienie?

Tak, zamówienie można anulować do momentu dokonania płatności. W momencie dokonania płatności przesyłka automatycznie przekazywana jest do realizacji (pakowanie i wysyłka). Dlatego prosimy o przemyślane zakupy.

3. Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

Zamówienie zostaje automatycznie przekazane do odpowiedniego magazynu gdzie zostaje spakowane i przygotowane do wysyłki. Po potwierdzeniu przez system płatności, że zamówienie zostało opłacone - przesyłka zostaje nadana do odbiorcy na wskazany w zamówieniu adres dostawy. Przy płatności online cały proces trwa 24 godziny.

4. Otrzymałam dwie przesyłki do jednego zamowienia ?

Tak, tak się czasem zdarza jak już pisaliśmy wcześniej : Ze względu na to że prowadzimy sprzedaż z kilku magazynów w Polsce - może się zdarzyć że do jednego zamówienia otrzymają Państwo dwie lub więcej przesyłek. Związane to jest z przyspieszeniem procesu dostawy. Chcemy aby Państwo otrzymali zamówione towary jak najszybciej. Pomijamy proces przyjmowania towaru na magazyn główny i ponowne jego pakowanie i dodatkową wysyłkę. Państwo otrzymują przesyłki szybciej i oczywiście płacą tylko za jedną przesyłkę.

5. Czy można odebrać towar osobiście ?

Zdecydowana większość oferowanych przez nasz sklep produktów wysyłana jest bezpośrednio z magazynów zlokalizowanych w całej Polsce. Dlatego w tych przypadkach nie ma możliwości odbioru osobistego ( jest jeden wyjątek - przy zakupie łącznie z produktem z kategorii "Do domu i biura" - zamawiamy zakupiony przez klienta produkt z magazyny zewnętrznego i po dotarciu zamówienia do nas powiadamiamy o możliwości odbioru w siedzibie naszej firmy. Z kategorii "Do domu i do biura" - produkty można odebrać osobiście adres odbioru: F.H.U. MAMPO Aneta Kabat ul. Jana Kościńskiego 12 33-230 Szczucin tel. 603 386 380 mail: fhumampo@gmail.com

6. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Tak, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę za dokonane zakupy. Skan zostanie wysłany online na wskazany adres mailowy lub pocztą na wskazany w zamówieniu adres.