FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?

Z reguły przesyłka dociera na drugi dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty za zamówione przedmioty. Ze względu na to że prowadzimy sprzedaż z kilku magazynów w Polsce - może się zdarzyć że do jednego zamówienia otrzymają Państwo dwie lub więcej przesyłek. Związane to jest z przyspieszeniem procesu dostawy. Chcemy aby Państwo otrzymali zamówione towary jak najszybciej. Pomijamy proces przyjmowania towaru na magazyn główny i ponowne jego pakowanie i dodatkową wysyłkę. Państwo otrzymują przesyłki szybciej i oczywiście płacą tylko za jedną przesyłkę.

2. Czy można anulowac zamówienie?

Tak, zamówienie można anulować do momentu dokonania płatności. W momencie dokonania płatności przesyłka automatycznie przekazywana jest do realizacji (pakowanie i wysyłka). Dlatego prosimy o przemyślane zakupy.

3. Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

Zamówienie zostaje automatycznie przekazane do odpowiedniego magazynu gdzie zostaje spakowane i przygotowane do wysyłki. Po potwierdzeniu przez system płatności, że zamówienie zostało opłacone - przesyłka zostaje nadana do odbiorcy na wskazany w zamówieniu adres dostawy. Przy płatności online cały proces trwa 24 godziny.

4. Otrzymałam dwie przesyłki do jednego zamowienia ?

Tak, tak się czasem zdarza jak już pisaliśmy wcześniej : Ze względu na to że prowadzimy sprzedaż z kilku magazynów w Polsce - może się zdarzyć że do jednego zamówienia otrzymają Państwo dwie lub więcej przesyłek. Związane to jest z przyspieszeniem procesu dostawy. Chcemy aby Państwo otrzymali zamówione towary jak najszybciej. Pomijamy proces przyjmowania towaru na magazyn główny i ponowne jego pakowanie i dodatkową wysyłkę. Państwo otrzymują przesyłki szybciej i oczywiście płacą tylko za jedną przesyłkę.

5. Czy można odebrać towar osobiście ?

Zdecydowana większość oferowanych przez nasz sklep produktów wysyłana jest bezpośrednio z magazynów zlokalizowanych w całej Polsce. Dlatego w tych przypadkach nie ma możliwości odbioru osobistego. Są jednak kategorie w sklepie gdzie odbiór osobisty jest możliwy. W chwili obecnej odbiór osobisty jest możliwy w przypadku następujących kategorii: Ręczniki, Ręczniki z haftem oraz kategoria Wyprzedaż Są to produkty które po dokonaniu zakupu online można odebrać w siedzibie naszej firmy. Może się również zdarzyć że Klient kupi produkt z powyższej kategorii oraz jakiś inny produkt wówczas też jest możliwość odbioru osobistego wtedy jednak termin odbioru należy uzgodnić telefonicznie lub mailowo. Musimy po porostu sprowadzić zamówiony towar do do naszego lokalnego punktu w którym prowadzimy działalność F.H.U. MAMPO Aneta Kabat ul. Jana Kościńskiego 12 33-230 Szczucin tel. 603 386 380 Wojtek mail: fhumampo@gmail.com

6. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Tak, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę za dokonane zakupy. Skan zostanie wysłany online na wskazany adres mailowy lub pocztą na wskazany w zamówieniu adres.